The Children's Party at the Palace (2006)

Verenigd Koninkrijk
Drama / Familie

geregisseerd door Claire Popplewell en Ben Warwick
met Queen Elizabeth II, Daniel Radcliffe en Emma Watson

Om haar 80ste verjaardag te vieren, nodigt Koningin Elizabeth II een aantal helden uit de Britse literatuur uit voor een picknick op Buckingham Palace. Maar de slechteriken uit veel beroemde boeken kregen geen uitnodiging en stelen uit wraak de handtas van de koningin. Harry Potter, Hermione Granger en nog enkelen proberen daarop haar handtas terug te vinden.

Wat is dit? echt geacteerd of gewoon een samenstelling van shots die dan een verhaallijn vormen?

avatar van tommykonijn
Ik weet het niet maar ik weet ook niet of deze wel Leuk is.

avatar van Purmerend
Je weet niet veel he.

avatar van JTV-kijker
is dit een film??? lijkt me wel een zeer rare film.....

film_kaza
Dit klinkt als een komedie als ik het zo lees. + dat de orginele acteurs erin meespelen... Zou graag willen weten wat dit nou precies was. Een HP film in ieder geval niet.

avatar van BlueJudaskiss
Ziet er bijzonder uit :d benieuwd!

film_kaza
2006, 2 jaar geleden. Van het bestaan zou al duidelijk moeten zijn. Maar geen release of iets anders gezien..

Purmerend schreef:
Je weet niet veel he.

film_kaza
2006 en nog niemand heeft deze gezien. Zo komen we het nooit te weten. Ik zal op imdb kijken.

film_kaza
Ik heb gekeken. Gemmidelde is 6,6. Genre blijft Drama\family dat ik wel raar vind klinken. Er komen van allerlei personage's uit bekende verhalen voor. Niet zozeer dat Harry de enige echte hoofdrol is. NL release blijft mij onbekend.
Het ziet ernaar uit dat het een "gewone film" is.

Kaffeefiltjer
Ik zou denken een soort BBC Special?

avatar van jumpstylemovie
Ik denk zelf dat hij niet bestaat hoor.

film_kaza
Onzin, tuurlijk bestaat deze. Anders was die nooit door de site geaccepteerd. En op IMDB zijn er al mensen die erop hebben gestemd.

avatar van jimcarrey gek
lijkt me een epic movie 2

avatar van jimcarrey gek
of ja 1 en epic movie is deel 2

film_kaza
"Drama / Familie" klinkt niet als het beihorende genre in dat geval...

Nee dit was inderdaad een BBC special, dus tv, en heeft volgens mij niks met een speelfilm te maken. Er zijn een aantal sketches van bekende acteurs opgevoerd, waaronder Harry Potter. Volgens mij had het iets te maken met the queen in engeland

Misschien voor The Royal Variety?

what the heck is dit xD? harry potter gaat de handtas van de koningin terug brengen nou ben benieuwd haha

tommykonijn schreef:

Lol, verkeerde icoon. Ik dacht dat ik deze had getikt : . Ach ja.. Lijkt me nog steeds een rare film..