• 8.262.336 stemmen

Alternatieve titels: The Fatality / Tok Tra Phee

Oorsprong: Taiwan / Thailand

Geregisseerd door: Tiwa Moeithaisong

Met onder meer: Kenji Wu

IMDb beoordeling: 4,2 (37)

Oorspronkelijke taal: Thai

Plot Jue Hun Yin

The Fatality vertelt het verhaal van een Taiwanese man die zijn plek in de samenleving niet kan vinden en in Taipei zelfmoord pleegt. Hij wordt wakker in een ziekenhuis in het lichaam van een comapatient in Bangkok. Hij accepteert zijn nieuwe lichaam en leven en heeft een vaste baan en een mooie vrouw. Alles lijkt perfect tot hij bezoek krijgt van een aantal overleden mensen die duidelijk iets van hem willen. Tot overmaat van ramp komt ook de ziel van zijn lichaam terug om het lichaam nogmaals op te eisen. In een gevecht om het lichaam gebruiken de twee zielen bovennatuurlijke krachten. In een gevecht op leven en dood laten de twee een spoor van vernieling en dood achter.

avatar van totalreject

totalreject

Deze film viel me zwaar tegen.
Het lijkt een combinatie van gejatte onderdelen uit verschillende Asian horrorproducties als Ringu, The Eye en Death Note. Aan elkaar gebreid door een flauw en voorspelbaar verhaaltje.
De eerste en laatste scene hadden ze net zo goed achterwege kunnen laten want die leken net zoveel met het verhaal te maken te hebben als een CD met een koe.

avatar van MissLati

MissLati

ik was juist zo benieuwd,ze hebben meer gestemd dan berichten achtergelaten ....Jammerr!!