Men with Guns (1997)

Canada
Actie / Drama

geregisseerd door Kari Skogland
met Donal Logue, Gregory Sporleder en Callum Keith Rennie

Nadat ze door een klant beroofd zijn, komen twee oplichters langs een verlaten landweg terecht in een hinderlaag van bendeleden die hen verwarren met misdadige tegenstanders. Buiten zichzelf van woede besluiten ze de mannen de volgende avond dood te schieten. Na de misdaad nemen ze een koffertje mee met een lading cocaïne. Twaalf uur later is de slachtpartij voorpaginanieuws en ontdekt het tweetal dat de cocaïne toebehoort aan een maffiakopstuk.

.. Een film die ons leert = blijf gewoon weg uit dat drugs-maffia milieu, maar ja khoop dat je omdat te leren nu niet deze film hebt moeten zien! ... verhaallijn is wat cliché, pluspunten zijn gelukkig die iets meer bekendere acteurs die in de film een bijrol hebben. .. hij is vrij geweldadig (in gedachte, niet zo in beeld) en Canal+ raade +16 aan .. wat ik volledig mee instemde.