Ae-jeong-gyeol-pil-i doo Nam-ja-e-ge Mi-chi-neun Yeng-hyang (2006)

Alternatieve titels: Aejeonggyeolpili doo namjaege michineun yenghyang | How the Lack of Love Affects Two Men

Zuid-Korea

geregisseerd door Seong-hun Kim
met Yun-shik Baek, Tae-gyu Bong en Hye-yeong Lee

Dong-Chul, een eigenaardige vader woont samen met zijn bijdehante onvolwassen zoon in een pand. Op een dag komt een mooie gescheiden vrouw genaamd Mimi, die interesse heeft in de onderste verdieping van het pand. Vader en zoon hebben geluk, want de Mimi komt daar uiteindelijk te wonen. Wat volgt is een strijd tussen vader en zoon om het hart van Mimi te veroveren.

kappeuter (moderator)
De filmnerd die indruk wil maken heeft weer een mooie titel om uit zijn hoofd te leren.
Wel maf plot trouwens.