Kyôshoku sôkô Guyver: Kikaku Gaihin (1986)

Alternatieve titel: Guyver: Out of Control

Japan
Animatie / Sciencefiction

geregisseerd door Hiroshi Watanabe
met de stemmen van Yû Mizushima, Michie Tomizawa en Yûji Fujishiro

Sho ontdekt een apparaat dat zich op mysterieuze wijze aanpast aan zijn lichaam en hem in de "Guyver", een cyborg-achtige superheld verandert. Als de Chronos Coöperatie en het leger Zoanoids-soldaten er achterkomen en iedereen die Sho liefheeft vermoordt, vecht Sho met zijn Guyver terug.

Justice4All
De eerste Guyver van Manga, daarna kwamen de delen van De Guyver en later de life animated versies

avatar van maxwevalli
Gewoon Goed, hier begon het allemaal mee The Guyver reeks

avatar van Dropout
het hele guyver concept trekt mij wel, vooral de pakken vd guyvers zelf,mooie animatie serie, alleen jammer dat ze niet verder zijn gegaan waar de manga wel doorging