It's Never Too Late to Mend (1937)

Alternatieve titel: Never Too Late

1 stem

Verenigd Koninkrijk
Horror / Drama

geregisseerd door David MacDonald
met Tod Slaughter, Jack Livesey en Marjorie Taylor

John Meadows is van plan een jonge vrouw voor zichzelf te winnen door haar verloofde vals te laten beschuldigen voor een misdaad. De onschuldige man wordt naar de gevangenis afgevoerd waren het leven hem zuur wordt gemaakt door de bewakers. Zijn enige hoop is dat zijn onschuld spoedig bewezen zal worden, zodat hij weer bij zijn verloofde kan terugkeren.

avatar van Poisonthewell
Aardig filmpje over het Victoriaanse gevangenissysteem; tenminste dat had het kunnen en moeten zijn. Maar de plot draait wederom weer om Tod Slaughter (met afstand de lelijkste filmster aller tijden) die probeert met listige plannen een meisje te veroveren. De sets zijn wel weer erg mooi. 2,5*