Kya Love Story Hai (2007)

India
Romantiek

geregisseerd door Lovely Singh
met Tusshar Kapoor, Ayesha Takia en Kareena Kapoor

Arjun (Tushar Kapoor) wordt verliefd op de knappe Kaajal (Ayesha Takia) en het lukt hem uiteindelijk om met haar in contact te komen. Kaajal waardeert hun vriendschap, maar Arjun durft zijn ware gevoelens voor haar niet te uiten. Langzamerhand begint hij Kaajal beter te leren kennen en komt erachter dat zij een moeilijke jeugd heeft gehad. Wanneer Kaajal per ongeluk een liefdesbrief van Arjun vindt, die hij voor zijn geheime liefde heeft geschreven, wordt de situatie moeilijk voor hem. Arjun verdwijnt van het toneel en tijdens zijn afwezigheid wordt Kaajal verliefd op een succesvolle zakenman. Als Arjun terugkeert en toch besluit om Kaajal voor zich te winnen, komt hij erachter dat zij intussen verloofd is.

avatar van akka
ik vond het een hele slechte film

0.5