Nuga Geunyeo-wa Jasseulkka? (2006)

Alternatieve titels: Who Slept with Her? | Sexy Teacher | Hot for Teacher

Zuid-Korea

geregisseerd door Yu-seong Kim
met Kim Sa-Rang, Ha Seok-Jin en Park Jun-Gyu

Wanneer een bloedmooie, nieuwe lerares de school binnenstapt vallen alle mannenlijke studenten als bosjes voor haar. Zoals te verwachten valt, vechten zij allen om haar te krijgen. Het hoofd van de school vermoedt dat de lerares gevreeën heeft met één van de leerlingen. Fanatiek probeert hij diens identiteit te achterhalen.

Ik vond het wel een grappige film.
Veel puberale grappen, maar ik kon er wel om lachen.

En dan nog de rol van Kim Sa-Rang als lerares waar elke jongen van droomt.

3 dikke sterren voor deze film.

De film begint veelbelovend met een Koreaanse versie van “In de Mood”. Na de opening gaat het echter gestaag bergafwaarts. Sa-rang Kim is een lust voor het oog. Aan Kim’s schoonheid wordt evenwel in ernstige mate afbreuk gedaan door de banaliteiten, die rechtstreeks uit de American Pie-, Porky- of Van Wilder-films lijken te komen. Ugh. Kim is dan ook de enige reden dat ik het einde heb gehaald. Mijn 2* zijn enkel en alleen voor haar aanwezigheid in deze film.