Payback (2006)

Canada

geregisseerd door Winston W. Champ
met Christopher Atkins, Angie Everhart en Costas Mandylor

Bij een inval in een drugspand komt de partner van politieagent Sean Walker om het leven. De dader is een sadistische drugdealer zonder enig gewetensgevoel. Met veel moeite weet Sean de dader op te sporen en voor de rechter te krijgen. Hierna besluit Sean ontslag te nemen bij de politie omdat hij het verlies van zijn collega niet kan verwerken. Samen met zijn vrouw en dochter verhuist hij naar een verlaten ranch in de buurt van Las Vegas en bouwt daar een nieuw leven op. Hij weet echter niet dat de drugsdealer alles op alles zet om uit de gevangenis te ontsnappen. Hij wil wraak nemen op de agent die hem een levenslange straf achter de tralies bezorgde.

Dit is nou een prototype B-film,slecht en zwak script en slechte acteurs.Verspil hier niet je tijd en/of geld aan en kijk wat anders!Dit verhaal moet serieus overkomen maar ik heb zitten lachen om de slechte acteer prestaties en het flut script.

avatar van Rocco1984
Maar er is wel anderhalf uur van je leven weggenomen die je nooit meer terug krijgt.

Lijkt mij ook een waardeloze film.

Deze film slaat echt alles, prototype B-film. Slecht geacteerd en slecht verhaal. Zonde van m'n tijd dat ik deze gekeken heb...

1* voor de moeite...

Wat een prutfilm, de film had vele verhalen die afweken van de rode draad maar die telkens geen vervolg kregen. Voor de rest was het einde ontzettend cliche. Geen enkele twist, verassing, spanning. Zeer slechte acteerprestaties, zeker van die sean. 0,5* maar dat verdienen ze zelfs niet.

13 in een dozijn filmpje.
Zit wel heel simpel inelkaar.
En echt geloofwaardig wordt het nergens.
De psychotische vriendin van de dealer is een belachelijke rol die de "thriller"zeker geen goed doet.
De verhouding dochter met vriendin van moeder gaat al helemaal nergens over.
Makkelijk en goedkoop werkje...
Hij is uit te kijken maar dusdanig voorspelbaar dat de climax bekent is voordat hij eigenlijk begint.
Niet gezien?
Niets gemist

avatar van Oordeel
Dramatisch, wat een vreselijk slechte film dit!

Zoveel ongeloofwaardigheden, heel matig acteerwerk en het einde is ook om te huilen.

avatar van Dying Rose
Heb deze film gekeken omdat Costas Mandylor erin meespeelt, maar was dat even schrikken zeg.

Ik heb de hele film zitten lachen om het verhaal, - zover je het een verhaal kan noemen - de slechte acteerprestaties en die clichés!

En wat stonden die vrouwen daar nu te zoenen?! Ocharme mijn ogen.
Maar het paste perfect bij dat - zo al geweldig - verhaaltje

Verdomme zeg, zo miserabel...