• 8.606.004 stemmen

Genre: Komedie / Mystery

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: George Pollock

Met onder meer: Terry-Thomas, Eric Sykes en Dennis Price

IMDb beoordeling: 6,1 (314)

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Kill or Cure

Een detective wordt naar een kuuroord gestuurd en stuit hier op allerlei vreemde gebeurtenissen. Als er iemand vermoord wordt, begint hij een onderzoek. Natuurlijk gaat dit niet zonder slag of stoot.

avatar van Quido

Quido

Leuk regisseur, die Pollock. Heeft erg fijne en komische misdaadfilmpjes gemaakt, met een heerlijke sfeer. Zo ook deze.

avatar van tsjidde

tsjidde

Ik vond deze toch een stuk minder dan de Murder/Marple films van dezelfde regisseur. Toch vind ik Terry-Thomas net zo leuk als Margaret Rutherford, maar op één of andere manier was deze film gewoon niet gedurfd genoeg ofzo. Daarbij was de spanning ver te zoeken en ook fotografisch is de film de mindere van de Murder-films. Al met al een wat tegenvallende score.