• 10.591 nieuwsartikelen
  • 8.967.907 stemmen

Normaal Zijn We Anders (2006)

Documentaire | 67 minuten

Genre: Documentaire

Alternatieve titel: We're Normally Different

Oorsprong: Nederland

Geregisseerd door: Susanne Engels

IMDb beoordeling: Nog geen beoordeling

Plot Normaal Zijn We Anders

'Ik weet wat ik wil', zegt een zelfbewuste geestelijk gehandicapte vrouw. Tegelijk is ze zich pijnlijk bewust van de onmogelijkheid van een deel van haar verlangens en dromen. In Normaal zijn we anders geven vier geestelijk gehandicapten uiting aan hun gevoelswereld. Afgezet tegen hun dagelijkse routine - de was doen, bellen, scheren, geld opnemen, stofzuigen op muziek, een harinkje halen - blijken hun levens even gewoon als anders. Met de camera vaak dicht op de huid, krijgt de kijker de kans om de persoonlijkheid, dromen, interesses en emoties van Fran, Dionne, Maurits en Bertus te leren kennen en in te voelen.