• 8.226.749 stemmen

Shocking Asia III: After Dark (1995)

Documentaire | 102 minuten

Genre: Documentaire

Alternatieve titel: Shocking Asia 3

Oorsprong: Hongkong

Geregisseerd door: Takafumi Nagamine

IMDb beoordeling: 5,0 (124)

Over Shocking Asia III: After Dark

Derde documentaire in de 'Shocking Asia'-serie over bizarre gebeurtenissen in Azië, ditmaal voonamelijk gefocust op Japan, zoals Japanse seksshops, bordelen en seksclubs. De hardwerkende en vriendelijke Japanners kunnen extreme en bizarre levensstijlen hebben.

image

avatar van stephan73

stephan73

Ik kan me de verbaasde gezichten zien nadat iemand midden jaren '90 deze huurde bij de videotheek en dacht dat hij / zij te maken zou hebben met een Faces of Death achtige docu.

Helaas, het betreft hier meer een docu die "perverse" seksualiteit laat zien in diverse delen van Azië (voornamelijk Tokio).

Van transeksuele prostituees, via schoolmeisjes die hun slipjes verkopen, naar een waarzegster die de toekomst kan voorspellen door naar de anus te kijken.

Tja, daar zit je dan te wachten op bloederige scenes!

Shocking Asia 3 is dus alles behalve shocking, maar toch wel één van de vreemdste mondofilms die ik heb gezien!

avatar van riefenstahl

riefenstahl

stinissen (crew films & series)

Not shocking but boiring..