Shocking Asia III: After Dark (1995)

Alternatieve titel: Shocking Asia 3

Hongkong
Documentaire

geregisseerd door C.C. Kwong en Takafumi Nagamine

Derde documentaire in de 'Shocking Asia'-serie over bizarre gebeurtenissen in Azië, ditmaal voonamelijk gefocust op Japan, zoals Japanse seksshops, bordelen en seksclubs. De hardwerkende en vriendelijke Japanners kunnen extreme en bizarre levensstijlen hebben.

avatar van stephan73
Ik kan me de verbaasde gezichten zien nadat iemand midden jaren '90 deze huurde bij de videotheek en dacht dat hij / zij te maken zou hebben met een Faces of Death achtige docu.
Helaas, het betreft hier meer een docu die "perverse" seksualiteit laat zien in diverse delen van Azië (voornamelijk Tokio).
Van transeksuele prostituees, via schoolmeisjes die hun slipjes verkopen, naar een waarzegster die de toekomst kan voorspellen door naar de anus te kijken.
Tja, daar zit je dan te wachten op bloederige scenes!

Shocking Asia 3 is dus alles behalve shocking, maar toch wel één van de vreemdste mondofilms die ik heb gezien!

avatar van riefenstahl

Not shocking but boiring..