Desperate Souls (2005)

Canada
Actie / Horror

geregisseerd door Chad Archibald en Gabriel Carrer
met Brian Ancliffe, Lisa Biffis en Lindsay Bridges

Een oeroud boek met onbeschrijflijke duistere krachten wordt al eeuwen beschermd door het kwaad. Wanneer het na al die tijd gevonden wordt door een aantal weeskinderen, duurt het niet lang voordat de verschrikkelijke krachten ontketend worden. Het leven van een groep tieners wordt hierdoor bedreigd, wanneer ze nietsvermoedend een weekend gaan kamperen.

een wegkijkfilm , zekers geen super horror ;maar zekers geen slecht film 3.0

avatar van Spineglass
"1.5/10 (101 votes)" Hier moest ik even om lachen, ben benieuwd hehe

avatar van fritsy
alweer kamperen.

Ja, je zou denken dat iedereen zn tentjes eens wegpleurt en fatsoenlijk in een appartementje gaat zitten waar er wat meer mensen rondlopen dan de plaatselijke hillbilly-familie.

avatar van BlueJudaskiss
Niet gezien, maar het verhaal lijkt verdacht verdacht veel op dat van Evil Dead.

sam70 schreef:
een wegkijkfilm , zekers geen super horror ;maar zekers geen slecht film 3.0

Hahaha, ja een wegkijkfilm, als je maar een andere kant opkijkt dan het scherm... zéér slechte acteerprestaties, waar ik me dan ook erg aan geiriteerd heb. Het verhaal is leuk, had meer kunnen zijn, maar zeer slecht uitgewerkt. Ook bepaalde scenes waar geweld in wordt gebruikt zijn eerder lachwekkend dan overtuigend. Nee, als je wilt kijken laat deze dan links liggen. 1,5* voor de moeite.

avatar van Rianneke_Dan
Het enigste wat ik over deze film wil zeggen is, mensen deze dus absoluut niet gaan kijken.
Het is echt bagger, en gewoon niet kijkbaar!

Van mij krijgt deze film een verdiende 0,5*

dat is de slechste film wat ik ooit gezien heb. Dit is nog geen punten waard 0.

Mensen huur deze film zeker niet

avatar van Boeikens
De openingsscène gaf hoop tot een spannende film maar neen, de "wezens" zagen er niet uit, het camerawerk was hectisch en het verhaal op zich nogal langdradig en zonder veel fantasie.

1* voor de opening en het slot van de film.

avatar van Hip-Hop Drunkie
Dit is misschien wel de slechtste Horror film die ik ooit heb gezien!
Had steeds de neiging om hem af te zetten , en vond hem overigens ook enorm saai, de naam Horror absoluut niet waardig!

Het enige pluspunt is die knappe chick die Christy speelt....

Inderdaad, deze film is desperate.

avatar van Joeviemama
één van de slechtste films die ik ooit zag !!! mensen dit is absoluuuuuut geen aanrader.
Heb zelf de film moeten stoppen van ergernis.

Van mij krijgt deze film een verdiende 0,0