Safe Harbor (2006)

Canada / Verenigde Staten
Misdaad / Thriller

geregisseerd door Mark Griffiths
met Tracey Gold, Steve Bacic en Mitchell Kosterman

Carly Sagan is een vrouwelijke politie-inspecteur die opgroeide in Safe Harbor, een pleeghuis voor misbruikte kinderen. Reeds heel haar leven heeft ze haar verleden angstvallig geheim gehouden voor haar vrienden en collega's. Wanneer een jonge vrouw vermoord wordt teruggevonden op de terreinen van Safe Harbor, leidt het spoor naar een seriemoordenaar wiens slachtoffers telkens één ding gemeen hebben. Zij zijn allemaal ooit inwoners geweest van Safe Harbor.

avatar van gillette
wow coole poster allesinds..

avatar van xenne
gillette schreef:
wow coole poster allesinds..

is er ééntje van heidi buecking. film viel wel tegen, vond de cast niet goed en verhaaltje was niet origineel en zéér voorspelbaar ...... 1½

Doorsnee TV-film. die toch wel een goed verhaal heeft.
Was een aangenaam tijdverdrijf.

avatar van Tiany
Rustig thrillerke, goed voor een avondje "weer niks op tv". Wel makkelijk en snel te raden wie de verdachte is.