Breakdown (2016)

Verenigd Koninkrijk
Thriller

geregisseerd door Jonnie Malachi
met Craig Fairbrass, Emmett J Scanlan en James Cosmo

Alfie Jennings: liefhebbende vader, trouwe echtgenoot, professionele huurmoordenaar. Achtervolgd door gruwelijke visioenen van de mannen die hij heeft gedood, wordt Alfie naar de rand van de waanzin gedreven. Alfie's paniekaanvallen brengen zijn gezinsleven met rasse schreden naar een kookpunt. Zijn beschermde dochter bevindt zich op de rand van het vrouw worden en zijn mooie, verwaarloosde vrouw leeft op de rand van de wanhoop. Voor Alfie lijkt alles verloren en wanhopig probeert hij nu om alles bij elkaar te houden.

fred1946
Trailer ziet er goed uit.
Popcornfilm maar toch met een verhaal en inhoud.