About Sarah (1998)

geregisseerd door Susan Rohrer
met Kellie Martin, Mary Steenburgen en Marion Ross

Mary Beth is een meerderjarige studente en wordt gedwongen een belangrijke keuze te maken wanneer haar grootmoeder overlijdt en haar aanduidt als wettelijk voogd van haar mentaal achtergestelde moeder. De timing kon echter niet slechter, omdat Mary Beth bijna afgestudeerd is. Als ze de voogdij aanneemt, zal haar werk en inzet voor niets geweest zijn. Het enige alternatief is haar moeder naar een instituut sturen waar ze misschien niet de juiste verzorging krijgt. Maar weet haar moeder dingen die ook voor Mary Beth van belang kunnen zijn?

Dit is voor mijn een van de mooiste drama's ooit , Kellie Martin speelt de sterren van de hemel in deze prachtige tv-film.

avatar van donnie darko
Dit lijkt me nochtans een echte zaterdagavondblètfilm. Ik zag de reclame op tv en dacht echt van: jezus, wat is dat voor iets slechts! En met dit plotje hierboven denk ik dat eigenlijk nog steeds.

avatar van kanjertje
Hele mooie film, doch geen topper
3,5 lijkt me een vrij eerlijke score

avatar van hgz