ad

Genre: Thriller

Oorsprong: Canada

Geregisseerd door: Keoni Waxman

Met onder meer: Jamie Luner, Adrian Hough en Christian Bocher

IMDb beoordeling: 5,1 (150)

Over The Suspect

Samen met haar man Paul - een succesvol advocaat en alom gerespecteerde oorlogsheld - en een lieve stiefdochter, leidt Beth James het perfecte leventje. Tot die ene nacht, als Beth vanuit haar slaapkamerraam ziet dat een vreemdeling haar man vermoordt en zijn lichaam verbrandt. Maar er rijzen twijfels rond haar verhaal, als de politie tot de ontdekking komt dat zij enkele weken voor de moord op Paul een levensverzekering op zijn leven heeft afgesloten. Bovendien is er een grote som geld verdwenen van de rekeningen van de cliënten van Paul. De politie doorzoekt haar woning en vindt het moordwapen, met haar vingerafdrukken erop. Nadat Beth is gearresteerd, keert zowel de gemeenschap als haar stiefdochter zich tegen haar. Vastbesloten haar onschuld te bewijzen, ontsnapt ze uit de gevangenis.

avatar van DeVrouw

DeVrouw

Beetje standaard verhaal matig geacteerd maar wel leuk gedaan met die flashbacks en een verrassend einde. Leuk voor de thrillerliefhebber.

avatar van Mrblueeyes

Mrblueeyes

Wel een goede film, maar zeker geen topper !

Het is nogal een standaard film, niks vernieuwends. 1 uit duizenden. Wel een pluspuntje voor het einde inderdaad.

Verder nogmaals simpel en low budget.

Wat mij ook opviel is dat Beth James zomaar in een caravan zit te rommelen, terwijl ze helemaal niet omkijkt of iemand in de buurt is. Om zomaar wat te noemen. Aan sommige dingen hadden ze wat meer aandacht kunnen besteden.

Tarkus

Hoewel deze film niet zo bekend is, en je ook hier bijna geen enkele afbeelding van vind, vond ik het best een uitstekende film.

Een waar gebeurd verhaal, dat best boeiend is en een onverwacht slot kent.

Ik vond de vertolkingen ook goed, al zijn het dan minder bekende acteurs en actrices.

Ik heb me zeker niet verveeld bij het zien van deze film.