Bachelor Flat (1962)

geregisseerd door Frank Tashlin
met Tuesday Weld, Richard Beymer en Terry-Thomas

Professor antropologie Bruce Patterson (Terry-Thomas) heeft van nature zijn Britse charme, waardoor vrouwen aan zijn voeten liggen. Wanneer zijn verloofde Helen Bushmill (Celeste Holm) voor enige tijd in het buitenland zit, heeft professor Patterson de grootste moeite om zich alle buurvrouwen en studentes van het lijf te houden. Helen heeft tevens vergeten te vertellen dat zij een 17-jarige dochter heeft, die plotseling bij haar moeder voor de deur staat, niet wetend dat haar moeder is verloofd.

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Meer van verwacht, Tuesday Weld is een reden om de film te kijken en zelfs de hond heeft een paar leuke scenes!
Het is te doen, maar je mist hier niet echt veel aan.

Frank Tashlin leverde een betere film af met Will Success Spoil Rock Hunter.