Totò e Cleopatra (1963)

1 stem

Italië

geregisseerd door Fernando Cerchio
met Totò, Magali Noël en Franco Sportelli

Marc'Antonio, die is verwikkeld in een romance met Cleopatra, wordt van Alexandrië teruggeroepen naar Rome. Ottavia laat hem weten dat hij moet trouwen met Ottavia's zuster Fulvia, waarna zijn romantsiche escapades zullen zijn beperkt tot zijn wettige echtgenote. Zijn stiefbroer Totonno, die als twee druppels water op hem lijkt, gaat in zijn plaats naar Egypte, waar hij na een domme fout door Cleopatra ter dood wordt veroordeeld. Marc'Antonio, die Rome weer is ontvlucht, weet zijn leven te redden, maar dan verklaart Ottavia de oorlog aan Egypte.