Sensation Hunters (1933)

geregisseerd door Charles Vidor
met Arline Judge, Preston Foster en Marion Burns

Dale Jordan is een danseresje aan boord van een lijnboot op weg naar Panama. Zij krijgt aandacht van een rijke passagier, die haar bij aankomst in Panama verrast met een armband. Dale gaat met hem van boord, maar al snel moet haar nieuwe liefde vertrekken naar het binnenland, waar hij als ingenieur in de mijnen moet werken. Dale vindt onderdak bij de keiharde, maar goedhartige Jerry Royal, de eigenaresse van een schoonheidssalon. Omdat Jerry's man, een admiraal in de Chinese marine, altijd weg is, moeten zij het samen zien te bolwerken. Het wordt echter steeds moeilijker als Jerry doodziek blijkt te zijn.

avatar van Dogie_Hogan
Inmiddels op DVD verkrijgbaar.