Alice in Wonderland (1985)

Fantasy / Muziek

geregisseerd door Harry Harris
met Natalie Gregory, Carol Channing en Beau Bridges

Als Alice in een konijnengat valt, na het achtervolgen van een druk, wit konijn, komt ze terecht in een wonderbaarlijke wereld. Daar ontmoet ze een eenhoorn, de Witte Koningin en nog veel meer wonderbaarlijke wezens. Maar hoe komt ze nu weer thuis?

avatar van danijel
Hartstikke leuke film, heb ervan genoten vanaf me kleinst af aan

avatar van streeter
Dit is jeugdsentiment voor mij. Ik heb deze mini-serie al jaren niet gezien. Ik heb het op videoband, opgenomen in 1985 van amerikaanse TV. Als kind had ik het een paar keer gezien, maar nu een jaar of 18 later heb ik het eindelijk herzien, op de nieuwe DVD. Het is niet zo goed maar het was erg leuk omdat de herinneringen die ik hieraan had weer boven kwamen.

De cast is fantastisch - en daarbij bedoel ik de akteurs zelf, niet hun prestaties in deze film, lol. De muzieknummers - allemaal geschreven door Steve Allen - zijn niet best.

Ik zou deze dvd graag kopen, weet iemand waar????

Geweldige film, veel en veel beter als die moderne versies. Puur genieten van de mega grote sterren cast en van de mooie decoraties. Zo maken ze niet meer vind ik.