Hit Me (2005)

Misdaad / Thriller

geregisseerd door Michael Kinney
met Max Herholz, Camden Brady en Kofi Natei

Dan Selig (Max. Herholz), een verveelde vijfendertig jaar oude administratief medewerker, zoekt een manier om zijn leven te veranderen. Zijn wiskundige vaardigheden zijn zonder meer voortreffelijk, maar hij is niet tevreden om met die vaardigheden alleen maar ingrediënten-lijsten voor zijn werkgever, een bedrijf in de voedings-sector, te analyseren. Zijn nieuwe roeping wordt de prachtige blondine Alicia (Camden Brady). Een gevaarlijke vrouw, zo blijkt. Alicia haalt Dan over om deel uit te gaan maken van haar blackjack poker-team. Hij neemt de aanbieding aan en ontmoet Thomas (Kofi Natei), een Texaanse cowboy met een gewelddadig verleden die het derde en laatste team-lid wordt. Alicia traint Dan en Thomas in de kunst van het kaartspelen en de datum van het één-nachts toernooi in Las Vegas komt naderbij. Zij hebben enkel één nacht om alle 'ins and outs' van het blackjack-spel uit hun hoofd te leren als de computergestuurde kaart-schud machines de volgende dag geïnstalleerd zullen worden. Als het team eenmaal aan de slag gaat in Sin City, zal Dan ontdekken dat wanneer de miljoenen voor het grijpen liggen, vertrouwen slechts een illusie wordt en gevaar voelbaar aanwezig is.

Niet super ,niet slecht gewoon ok filmpje.