The Big Day (1999)

geregisseerd door Ian McCrudden
met Julianna Margulies, Ivan Sergei en Bradd Buckley

De bruidsmeisjes hebben er zin in, de getuigen staan paraat, de ringen blinken, en alle gasten zijn aanwezig. Sara (Julianna Margulies) en John (Ivan Sergei) gaan "Ja" tegen elkaar zeggen en ze gaan er helemaal voor. Maar dan neemt meneer de bruidegom de benen! John hoort namelijk iets vervelends van zijn broer, slaat helemaal door, en wil misschien zelfs niet meer trouwen! Wat is er toch aan de hand? Al snel is iedereen op jacht naar de bruidegom: de hele niet-harmonieuze familie, de flirtende gasten, en de bruidsband met gevoel voor humor. Dat kan natuurlijk nooit goed gaan. Het wordt een enorme puinhoop!

rens_1993
best saaie film

Dick2008
Op de dvd hoes staat met grote letters: doen ze het of doen ze het niet? Had ik het nou maar niet gedaan, kijken naar deze film. Slechte film, ppffff.

Dick2008
Dick2008 schreef:
Slechte film, ppffff.

Een echte slechte film is het niet. Er wordt alleen wat af gekletst in deze film en verder gebeurt er toch niet echt veel zodat zo'n film gewoon saai is. Kom je toch steeds vaker tegen de laatste tijd van die goedkope films waarbij mensen in een groepje bij elkaar komen en dan wordt er toch een hoop gepraat.

Bij nader inzien mijn stem toch maar verhoogd. Vind hem namelijk ook wel weer wat hebben, beetje herkenbaar gespannen sfeertje, als niet alles op rolletjes loopt en dan maar wachten en wachten. Om te onthaasten gaat zo'n film toch wel en nog een hapje en een drankje erbij moet wel lukken.