Out of Time (2000)

Canada
Drama / Familie

geregisseerd door Ernest Thompson
met James McDaniel, Mel Harris en August Schellenberg

Jack valt vlak buiten zijn dorpje in een diepe slaap die twintig jaar zal duren. Wanneer hij na al die tijd ontwaakt, merkt hij dat het dorpje volledig is veranderd door de technologie. In het dorpje wordt hij door dorpelingen vijandig ontvangen, en ook door zijn vrouw en kind, die hij destijds achterliet. Sean, zijn kleinzoon, helpt hem het respect van iedereen terug te winnen. Maar dan wordt hij ernstig ziek.

avatar van Mug
Mug
Het genre 'familie' staat er gelukkig bij, maar zoals vaker het probleem is bij dat genre: te onzinnig voor volwassenen, te saai voor de kinderen.

Een regelrechte bordkartonnen bad guy, gebeurtenissen die veelal voorspelbaar zijn, slecht acteerwerk van de jonge jongen, etcetera.

Gelukkig zitten er hier en daar nog wat leuke grapjes in om het geheel te redden van een lagere waardering dan 1 ster. Amerikaanse tv-rommel dus vol onzin, moraal en gaap-momenten.

Tsss. Dat jij films met zo'n laag imdb gemiddelde kijkt.