• 8.352.688 stemmen

Genre: Actie / Avontuur

Alternatieve titel: First Light

Geregisseerd door: Bob Misiorowski

Met onder meer: Michael Paré, Janis Lee en Uri Gavriel

IMDb beoordeling: 3,5 (217)

Plot Blink of an Eye

"Sam Browning. His body is deadly. His mind is lethal."

Sam Browning is een expert in paranormale zaken en psychologische oorlogsvoering. Hij wordt naar Turkije gestuurd, omdat een vrouw steeds gewelddadige, wellicht voorspellende, nachtmerries heeft over haar dochter die daar zit in een vluchtelingenkamp. Hij weet haar uit de handen van ontvoerders te houden maar moet wel het kamp uit vluchten. De familie weet niet beter of ze is ontvoerd.

avatar van djelle

djelle

Van alle rommel waar Paré al in gespeeld heeft, is dit vermoedelijk het ergste. Niet alleen krijgen we ondermaatse actiescenes voorgeschoteld (en een beroerde regie in het algemeen), we worden nog eens extra lastiggevallen met allerlei bizarre paranormale taferelen die niet of nauwelijks kunnen klikken met dit genre. Een aanrader als u iemand zijn filmavond wil verknallen. 0,5*