Deadly Vows (1994)

Drama / Thriller

geregisseerd door Alan Metzger
met Gerald McRaney, Josie Bissett en Peggy Lipton

Tom Weston is ontevreden over het weinig spannende leven dat hij leidt. Dag in, dag uit bezorgt hij dezelfde kant en klare maaltijden, komt thuis bij zijn vrouw en gaat op de bank tv kijken. Hij wil wel eens wat meer doen met zijn leven, maar weet niet wat. Dan komt hij de jonge en naïeve Bobbie tegen en begint een relatie met haar. Hij gaat zover dat hij met haar trouwt, ondanks zijn huwelijk met Nancy. Hij haalt haar zelfs in huis onder valse voorwendselen. Dan komt het moment dat hij besluit Nancy te vermoorden. De politie krijgt echter lucht van de zaak en stuurt zijn plan in de war. Tom schakelt een huurmoordenaar in, maar in plaats van Nancy is nu Bobbie het doelwit.