• 8.668.085 stemmen

A Different Kind of Christmas (1996)

Komedie / Drama | 93 minuten

Genre: Komedie / Drama

Geregisseerd door: Tom McLoughlin

Met onder meer: Shelley Long, Barry Bostwick en Nathan Lawrence

IMDb beoordeling: 5,4 (431)

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot A Different Kind of Christmas

Elizabeth Gates is een juriste, die wordt opgezadeld met een vervelende zaak. Vanaf toen haar moeder stierf, heeft haar vader zich gewijd aan het creëren van een kerstman-walhalla voor kinderen uit de buurt. Zijn huis werd een soort kerstkasteel waar alle kinderen cadeautjes krijgen en de Kerstman kunnen ontmoeten. De buurt en daarmee ook de gemeente, is echter niet zo blij met deze filantroop. Zij beschuldigen hem van uitbuiting en geven de zaak aan Elizabeth, die haar vader moet zien te stoppen. Elizabeths zoontje echter, raakt steeds meer onder de indruk van zijn opa.

avatar van -_ikke_-

-_ikke_-

ik heb deze film op school gezien en ik vond m egt leuk

avatar van JohnWilliams

JohnWilliams

Ik heb deze zelf, op video.

De gedachte is wel leuk maar om hier nou meer dan 4* voor te geven.....Nee. Waardering: 2,5*. Goed Script, geen humor enz.......

avatar van matthijs_013

matthijs_013

Heeeerlijke 90s kerstsfeer!

avatar van JohnWilliams

JohnWilliams

Toch maar hoger gegeven, er zit echt wel een leuke kerstboodschap in. Alleen moet je hem niet te vaak kijken.

heerlijke kerstfilm. inderdaad je moet hem niet te vaak zienmaar dat is met de meeste films zo.

avatar van margo1

margo1

Een vreselijk foute film. Het begon allemaal heel leuk naar een origineel idee maar vanaf het moment dat dat Tommie genezen kon worden als moeder maar geloofde in de kerstman of whatever, ging het voor mij echt helemaal fout. Zeker toen direct daarna het op sterven liggend knaapje helemaal beter rechtop in bed zat, dankzij het geloof van zijn moeder. Ik vind zoiets echt helemaal niet kunnen, ook niet voor de grap, ook niet voor een kerstfilm.

avatar van Mescaline

Mescaline

Voor 1 keertje is dit best een aardig filmpje, jammer dat zowel de zogenaamde comedy als het luchtige drama verhaaltje nooit echt vlekkeloos uit de verf weet te komen.

Je kan ze zeker slechter treffen!

avatar van Phantasm

Phantasm

Prima kerstfilm die leuk in elkaar is gezet.