Always Yours, For Never (1996)

Nederland

geregisseerd door Paula van der Oest
met Skip Goeree, Rob van de Meeberg en Rick Nicolet

Hanna, een onzekere vijftiger met een meisjesachtige uitstraling, leidt al meer dan dertig jaar een teruggetrokken bestaan. Haar man Johan houdt van haar zoals zij is en neemt haar tegen het leven in bescherming. Als hij na zijn pensionering elk uur van de dag met haar aanwezigheid wordt geconfronteerd, begint haar passiviteit hem op zijn zenuwen te werken. Hij dwingt haar te solliciteren bij een nieuw fastfood-restaurant en is opgetogen als ze wordt toegelaten tot de praktijktraining. In de weken die volgen begint Hanna langzaam maar zeker op te bloeien en wordt ze, tot ontzetting van Johan, smoorverliefd op haar Amerikaanse instructeur.