Yesterday's Target (1996)

Sciencefiction

geregisseerd door Barry Samson
met Daniel Baldwin, Stacy Haiduk en T.K. Carter

Drie tijdreizigers lijden na een mislukte missie aan collectief geheugenverlies. Hun eigen identiteit kennen ze niet meer en ze beseffen dat ze in groot gevaar verkeren. Een geheime overheidsinstelling, onder leiding van een zekere Holden wil hen immers uitschakelen. Als hun geheugen geleidelijk terugkeert, bundelen ze hun bovennatuurlijke krachten om strijd te leveren tegen de organisatie, die een nieuw kinderras wil elimineren.

avatar van eavymetal
Het concept van de film is wel aardig, maar het verhaal had in mijn ogen tóch een beetje beter uitgewerkt moeten worden.

Malcolm McDowell, Levar Burton en Daniël Baldwin zetten in deze film hun beste beetje voor, waardoor deze film het aankijken zeker waard is, maar als het verhaal dus een beetje beter uit was gewerkt had ik de film vier sterren in plaats van drie gegeven.