By Dawn's Early Light (2000)

Avontuur

geregisseerd door Arthur Allan Seidelman
met Richard Crenna, David Carradine en Chris Olivero

Voor Mike Lewis begint de zomervakantie in mineur: zijn ouders vertrekken naar Hawaï en hij moet de vakantie bij zijn grootvader Ben in Colorado doorbrengen. Mike ergert zich zo aan de oude man dat hij zo snel mogelijk terug naar Los Angeles wil. Tot zijn verrassing zegt zijn grootvader niet nee. Hij koppelt wel voorwaarden aan zijn akkoord: Ben gaat mee en de reis moet per paard gebeuren.

best vermakelijke film, met mooie paarden. het acteerwerk was maar matig en de film duurde gewoon veel te lang, ook het verhaal slaagt op niet veel. 3*