Evil Alien Conquerors (2002)

geregisseerd door Chris Matheson
met Michael Weston, Tyler Labine en Diedrich Bader

Ze komen. Ze zien. My-ik en Du-ug zijn de meest onhandige aliens ooit. Ze zijn immens dom, ongelofelijk klungelig en... misschien zelfs dodelijk. Hun doel is om de macht op aarde over te nemen. Vlijmscherpe zwaarden zijn hun beste vrienden. De overwinning is zeker tot ze in contact komen met overdadige alcohol, heerlijk fastfood, bloedmooie vrouwen en gekke koeien.

avatar van max cady
Weet niet waarom nog niemand hier op heeft gestemd maar waarschijnlijk heeft nog niemand het lef gehad hem te huren. Iemand bracht hem laatst mee en ik heb hem toen gekeken. Dat was erg dom !

avatar van lars-pixar
Er is al sinds 2008 niet gestemt, ik heb deze op dvd gekocht bij de film club voor 2,00euro ben benieuwt.

Heb hem net gekocht voor 1 euro,
Maar dat is nog te veel
Echt dit is zo slecht.
Verhaal is nog wel te doen,
Maar acteerwerk is gewoon echt slecht en totaal niet grappig.
Een dikke afrader dus

Dick2008
Ongelofelijk domme/stomme film bijna niet door heen te komen. Met die koe was nog even lachen. Maar toch al te domme film. Dat acteurs zich lenen om zoiets te maken. Er zullen vast nog wel mindere films zijn dan deze maar wat een wanprodukt. Ondanks het, verbazingwekkend, nog vrij hoge gemiddelde bij IMDb en al die positieve recensies daar. . Ik geef niet lager dan 2.0 maar anders zou ik zonder meer 0.5 geven.