The Strand (2006)

geregisseerd door Daniel Myrick
met Robyn Cohen, Brian Lally en Richard Halpern

Freaks, Geeks en Muscle Beach. Welkom in Venice Beach, Californië. Er is geen andere stad in de VS die zo kleurrijk en voldaan is. Deze film neemt ons mee in het dagelijkse leven van enkele personen die in Venice Beach wonen.

Officiële site

Tweede film van Daniel Myrick, de regisseur van de moderne horror klassieker The Blair Witch Project. Ook The Strand lijkt een Blair Witch achtige film te worden maar dan in een totaal andere genre natuurlijk.

De muziek in de trailer is erg lekker.

Ben zeer benieuwd naar de film.

Hier legaal te downloaden..

avatar van Yak
Yak
Beetje moeilijk om dit te beoordelen. De eerste aflevering van The Strand vond ik erg goed, maar ik kan daardoor geen uitspraak doen over The Strand als geheel. Ik weet zelfs niet of het überhaupt wel op MM thuishoort, het is immers een serie.

Los van dat: Myrick met The Strand, Sanchez met Probed, ik heb goede hoop dat die Blair Witch nerds ons nog eens flink gaan verrassen.