Random Acts of Violence (1999)

Alternatieve titel: Fastlane

Actie / Misdaad

geregisseerd door Drew Bell en Jefferson Langley
met Esteban Powell, Brian Klugman en Alex Solowitz

Chris Donds zit pas drie dagen op de universiteit van California in Los Angeles. Hij maakte reeds kennis met la vida loca van de grootstad: drugsdeals, gewapende overvallen, drive-by schietpartijen, enz. Zijn nieuwe vriend Bryce schrikt er niet voor terug allerlei truuks toe te passen om zijn levensdoel te bereiken: eigenaar worden van een nachtclub.

avatar van John Doe
Het nummer ''Speedway'' van The Prodigy is de theme van deze film.

Mister_Pink
Dit klinkt toch weer erg cool..

avatar van John Doe
Ja maar de film is volgens imdb ( 4.8/10 ) niet zo goed. 'cool' is het misschien wel, want dat is alles wat de film probeert te zijn aan het plot en de poster te zien.

ik heb pas de film gezien
verhaal is goed spelers ook alleen een ding vond ik jammer
die microfoon in beeld
verder goede film

avatar van misterdhdh
verhaal is idd op zich wel nog goed, maar alleen oogt de film zo amateuristisch. je ziet dat het een laag budget film is. de mannen zelf zijn wel nog leuk om te volgen, soms een beetje humor in. maar het is zeker geen goede film en geen aanrader.

1.5/5