The Secret Life of Zoey (2002)

geregisseerd door Robert Mandel
met Mia Farrow, Julia Whelan en Andrew McCarthy

Marcia Carter denkt dat alles goed gaat met haar dochter, want ze haalt goede cijfers op school en heeft leuke vrienden. Wat Marcia niet weet is dat haar dochter verslaafd is aan de pillen die voor haar zelf bestemd zijn...

avatar van Film Pegasus
Film Pegasus (moderator)
Een verhaal dat al tal keren verfilmd is en ik had hier ook totaal geen verwachtingen in. Geen verrassingen ook, al moet ik wel toegeven dat het verhaal best wel goed in elkaar zit en de acteerprestaties gelukkig sterk genoeg zijn om de film toch wat te onderscheiden van andere (tv-)films. Geen topper, maar ik heb al slechter in dit soort gezien.