Lost Continent (1951)

Avontuur / Sciencefiction

geregisseerd door Sam Newfield
met Cesar Romero, Hillary Brooke en Chick Chandler

Major Joe Nolan leidt een reddingsmissie die in de jungle op zoek is naar een neergestortte raket. De crew van het schip is echter op een eiland terecht gekomen en de mannen worden opgejaagd door alle mogelijke prehistorische monsters.

avatar van otherfool
Belachelijke, maar toch wel amusante avonturenfilm, vooral naar het einde toe. Het middenstuk met een eindeloze klimpartij is dan weer dodelijk saai, maar de geinige dino's maken veel goed.

2*.

avatar van Vinokourov
De dino's trompetteren als olifanten, tsja... Niet zo best natuurlijk.

avatar van mrklm
Absolute onzin. Een raket komt ergens op een berg neer en de kijker moet de volledige beklimming van die berg door een kleurloze cast aanschouwen. Een volstrekt oninteressante sequentie bedoeld als tijdvulling en als opmaat naar een finale waarin een aantal zeer onovertuigende dino's elkaar te lijf gaan. Technisch suf en dodelijk saai.