Dog Watch (1997)

Alternatieve titel: Dogwatch

Misdaad / Drama

geregisseerd door John Langley
met Sam Elliott, Esai Morales en Paul Sorvino

Charlie Falon, een onberekenbare veteraan bij de politie, verliest zijn partner Levinson nadat deze werd neergestoken. Falon ziet de moordenaar, maar in plaats van hem te arresteren, mishandelt hij hem tot de dood er op volgt. Later blijkt dat hij een undercover-agent heeft vermoord.

Tja.... gedurende de film kreeg ik steeds meer het idee dat ik alles al een keer gezien had bij andere films. Daarnaast vallen de acteerprestaties ook tegen. Van Elliot gingen af en toe mijn haren rechtop staan.
Geen aanrader maar als je verder toch niets te doen hebt.... 2.0 Ster

avatar van 606
niet slecht maar super is het niet.
maar het verhaal kon er mee door.

3,5 ster

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Idd best redelijk film niet slecht uitgewerkt en niet slecht geacteerd wel beetje standaard daarom nietmeer dan een voldoende..
3 sterren.

avatar van sinterklaas
Een goede politiefilm dat ook een beetje deed denken aan de oudere politiefilms uit de jaren zeventig. Deze was ook prima geslaagt. Sam Elliot heb ik nog nooit eerder in films gezien maar hij speelde goed. Het is ook geen standaard actiefilm maar gewoon een normale film die rustig op gang komt. Ook die twee moordenaars vond ik leuk spelen.

Voor 1 euro totaal geen miskoop.

avatar van eavymetal
Droopy schreef:
Geen aanrader maar als je verder toch niets te doen hebt.... 2.0 Ster

Ik ben bij het bekijken van deze film bijna in slaap gevallen.

Regendag nu....Net aan begonnen...maar wat een disaster. Elliot outrageous over de rooie....Een domme blonde stripper, die zijn vriendinnetje blijkt te zijn...Volop cliches. Had de film al wel eens gezien,maar wist niet dat ie zo slecht was.Na een kwartier gestopt om later verder te draaien...maar weet niet of ik dat doe. Tnx moviemeters voor jullie commentaar.