Secrets (1992)

Alternatieve titels: Danielle Steel's 'Secrets' | Secrets of Manhattan

geregisseerd door Peter H. Hunt
met Christopher Plummer, Stephanie Beacham en Linda Purl

Soms zijn de levens van acteurs en actrices buiten de set nog gecompliceerder dan op het witte doek. Wanneer de producer Mel Wexler audities houdt voor de nieuwe televisieserie, Manhattan, kan hij niet vermoeden welke persoonlijke geheimen zijn sterren met zich meedragen. Mel Wexler zelf is nog steeds de dood van zijn vrouw en kinderen aan het verwerken, maar begint een verhouding met de hoofdrolspeelster van de serie, de mooie maar mysterieuze Sabina Quarles.

Goede film, alleen vond ik het niet echt een Danielle Steel film.

***

Ik vind dit juist een typische Danielle Steel film:)
Ook 3 sterren.

avatar van matthijs_013
Het was inderdaad niet echt een Danielle Steel-film en dat kan alleen maar positief uitpakken, toch?? Tuurlijk zijn er de nodige clichés en 'romantische' dialogen, maar het is immers een tv-film. Als je dat in gedachte houdt kan het alleen maar vermakelijk zijn. Het verhaal vond ik wel leuk, het biedt een interessante kijk achter de schermen van een Dynasty-achtige serie.
Overigens is de film in Nederland uitgebracht op dvd onder de titel Secrets of Manhattan.

avatar van Phantasm
Aardig drama met een prima verhaal dat lekker wegkijk