Race against Time (2000)

Thriller

geregisseerd door Geoff Murphy
met Eric Roberts, Cary Elwes en Chris Sarandon

2018. Jims zoontje is erg ziek en de medische behandeling is te duur. Jims enige mogelijkheid is zijn eigen lichaam voor een flink bedrag te verkopen aan Lifecorps, een organisatie die lichamen van (nog) levende mensen koopt om hun organen te gebruiken. De inkt op het contract is echter nog nat als Jims zoontje overlijdt, maar Lifecorps wil het contract niet verbreken en wil Jims lichaam aan het eind van het jaar hebben.

Krijg er een "The Island" gevoel bij, heb de film overgens niet gezien, maar na het lezen van dit stukje tekst lijkt het er wel veel op. Al was deze film eerder.

Al met al een leuke film, kijkt lekker weg, maar oh oh oh wat zie je duidelijk dat de hele stad en de grote gebouwen zo uit de computer komen.

Ok, de film is gemaakt in 2000 (en speelt zich af in 2008), maar de gebouwen zijn zo nep als het maar kan. Gek genoeg stoort het verder niet en is het toch een leuke film, vandaar een 3,5

avatar van aburex
Eens opgenomen van toenmalig kanaal 2. Heb hem nu gezien en ik vond hem wel leuk om naar te kijken