Cirkeline og Verdens Mindste Superhelt (2004)

Alternatieve titels: Cirkeline 3 | Cirkelientje 3: Grote Kleine Muis

1 stem

Denemarken
Animatie / Familie

geregisseerd door Jannik Hastrup
met de stemmen van Tillie Emilia Bech, Anna Gregorius en Alberte Malling Skronski

Cirkelientje besluit dat het tijd is om een reisje te maken. Ze trekt naar Turkije waar ze de familie van Öslem ontmoet. Öslem wordt geplaagd door haar twee broers. Ze loopt weg van huis en komt 'vermomd' als Ali op een boot terecht. Daar zijn ook de drie muizenvriendjes van Cirkelientje beland. Samen met grootvader muis beleven ze allerlei avonturen. Maar ondertussen zijn de ouders van Öslem erg ongerust. Cirkelientje besluit hen te helpen bij de zoektocht naar hun dochtertje.