The Walking Stick (1970)

Verenigd Koninkrijk
Misdaad

geregisseerd door Eric Till
met David Hemmings, Samantha Eggar en Phyllis Calvert

Leigh Hartley versiert de gehandicapte Deborah zodat zij hem kan helpen bij het overvallen van de antiekzaak waarin zij werkt. Deborah gelooft heilig in zijn liefde en beantwoordt deze ook.

Apart misdaad liefdes drama met uitstekende acteer prestaties en een soundtrack om verliefd op te worden , ik dacht altijd dat deze muziek van de film The Deer Hunter (1978) was maar de muziek was er dus al 9 jaar eerder YouTube - Cavatina (Deer Hunter Theme) Music by Stanley Myers . Verder een mooie Britse setting en een aardig verhaal.