• 11.795 nieuwsartikelen
  • 9.062.301 stemmen

Dangerous Game: The Legacy Murders (2022)

Horror / Mystery | 96 minuten

Genre: Horror / Mystery

Oorsprong: Canada

Geregisseerd door: Sean McNamara

Met onder meer: Jonathan Rhys Meyers, Will Sasso en Jon Voight

Gesproken taal: Engels

Plot Dangerous Game: The Legacy Murders

"Are you ready to play?"

Na een lange tijd uit elkaar te zijn geweest, komt een verwrongen familie weer samen voor een reünie. Ze reizen naar een afgelegen landhuis om de verjaardag van de patriarch van de familie te vieren. De leden stuiten op een dodelijk overlevingsspel, opgezet door een onbekende persoon die hen in het landhuis opsluit. Om te winnen en heelhuids weg te komen, moet de familie ontdekken wie dit lugubere spel in gang heeft gezet en waarom.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van joshua1988

joshua1988

Werkelijk te triest voor woorden; zelden zo'n slechte cast zien hakkelen met onnavolgbare teksten. De toen 82-jarige Jon Voight bewijst dat je ook te lang door kan gaan als acteur want hij is met afstand de allerslechtste in dit amateuristisch geheel. Gelukkig kon hij de hele film blijven zitten.

avatar van princesspeach

princesspeach

Het is niet dat ik de film haat maar het was ook geen wereldwonder. De vlammen in de kelder zagen er zo nep uit. Een murder castle maar dan laten ze maar 2
Kamers zien waar moorden plaatsvinden. + het plot sucked en was bestwel een lachertje.

avatar van Amberke2016

Amberke2016

Wat een belachelijke film.

avatar van OfflineKiller

OfflineKiller

Begin klonk veel belovend. Helaas haalde de film niet mijn verwachtingen…