Touch Chesi Chudu (2018)

India
Actie

geregisseerd door Vikram Sirikonda
met Ravi Teja, Raashi Khanna en Seerat Kapoor

Karthikeya, die gelooft dat familie alles is, zet zijn familie op de eerste plaats en probeert hen altijd tevreden te stellen. Hij gaat zelfs akkoord om te trouwen en ontmoet Pushpa. Karthikeya staat erom bekend zijn mening te geven; het duurt dan ook niet lang voordat hij haar beledigt en dat zorgt ervoor dat zij zijn huwelijksaanzoek afwijst. Maar na verloop van tijd begint ze toch voor hem te vallen. Het blijde verhaal neemt echter een schokkende wending wanneer zijn zus getuige is van een moord, één die hun leven volledig verandert en duistere herinneringen oproept.