Punt Uit - Schluss Aus - Full Stop (2020)

Nederland
Documentaire

geregisseerd door Rosemarie Blank
met Michael Hellgardt

Punt Uit - Schluss Aus - Full Stop geeft een inkijkje in een van de meest ingrijpende momenten in iemands leven: het leven willen verlaten omdat de levenspijn de levensvreugde verdrijft. Documentairemaker Rosemarie Blank volgt haar levensgezel Michael Hellgardt van zeer nabij en samen maakten ze deze film van zijn laatste dagen. De documentaire is een ode aan een levensgenieter die tot het einde voor zijn leven blijft vechten, tot zijn laatste besluit valt.

Vanaf 12 maart in de bioscoop (Cinema Delicatessen)