The Hunting (2019)

Australië
180 minuten (miniserie, 4 delen)

geregisseerd door Ana Kokkinos en Sophie Hyde
met Sam Reid, Jessica De Gouw en Kavitha Anandasivam

Wat kan er gebeuren als privéfoto's in de verkeerde handen vallen? Zo stuurt de middelbare scholiere Amandip een naaktfoto van zichzelf naar een jongen waar ze een oogje op heeft en wordt er een pikante screenshot gemaakt tijdens een video-conversatie tussen Zoe en Andy. Twee docenten stuiten op een website waar tieners deze en andere gelijksoortige foto's met elkaar delen.