Motel Acacia (2019)

Filipijnen / Maleisië / Singapore / Indonesië / Taiwan / Slovenië
Horror

geregisseerd door Bradley Liew
met JC Santos, Jan Bijvoet en Nicholas Saputra

Het motel Acacia heeft van de overheid een speciale taak toegewezen gekregen. Het moet immigranten uitroeien door middel van de demon die het motel teistert. De jonge JC wordt door zijn tirannieke vader klaargestoomd om diens motel over te nemen en moet hierdoor de confrontatie aangaan met de kwelduivel.

avatar van Grindhouse62
Een matige aanslepende horror, waarin leentjebuur wordt gedaan bij andere films. Niet voor herziening geschikt.