Marcel Duchamp: Art of the Possible (2019)

Alternatieve titel: Duchamp: Art of the Possible

Documentaire

geregisseerd door Matthew Taylor
met Marina Abramovic, William Anastasi en Michel Gondry

Deze documentaire onderzoekt het leven, de filosofie en de impact van Marcel Duchamp, een van de meest invloedrijke modernisten uit het begin van de 20e eeuw. De film ontleedt zijn erfenis en past deze toe op historische gebeurtenissen en trends in de hedendaagse conceptuele kunst, het internet en de imitatie-cultuur.