Bae-kkob (2013)

1 stem

Zuid-Korea

geregisseerd door Park Bo-Sang
met Ho-jin Chun, Mi-sook Lee en Hyo-jin Kim

De familie Seo lijkt op het eerste gezicht een normaal gezin te zijn. Stiekem verbergt elk lid van het gezin echter een geheim. De vader, professor van beroep, laat zich verleiden door één van zijn studenten. De moeder flirt met de man bij wie zij een cursus fotograferen volgt. De dochter, een hotelmanager, is verloofd met een dokter en heeft tegelijkertijd een dj als sekspartner. Als laatste is er de zoon, die een relatie met een studente heeft.

Heel aardige satire over de seksuele gedragingen van de Koreaanse familie Doorsnee. Het geschakeerde verhaaltje zit leuk in elkaar en levert meer dan een handvol vermakelijke scènes op. Kostelijk hoe uiteindelijk alle stukjes keurig in elkaar passen.
Ik vind het een grappig filmpje met een dito ontknoping.