Morir para Contar (2018)

Spanje
Documentaire

geregisseerd door Hernán Zin
met Hernán Zin

Filmmaker Hernán Zin zoekt naar antwoorden na een ongeluk in Afghanistan in 2012 dat zijn leven veranderde. De trauma's die hij tijdens 20 jaar oorlogsrapportage had verzameld, hadden een enorme invloed op hem. Hij begon te lijden aan depressies, eenzaamheid en zelfdestructief gedrag. Op zoek naar antwoorden op wat er met hem is gebeurd, besluit Hernán Zin om andere journalisten te interviewen over de impact van hun werk.