Namdev Bhau (2018)

India
Avontuur

geregisseerd door Dar Gai
met Arya Dave, Namdev Gurav en Zoya Hussain

Namdev Bhau, een 65-jarige chauffeur van een bedrijfsleider uit Mumbai, zit altijd doodmoe achter het stuur. Thuis is er veel lawaai: hij slaapt nauwelijks. Oorverdovend verkeer, overvliegende vliegtuigen en zijn kwebbelende vrouw zorgen ervoor dat hij nergens rust heeft. Als hij in een krantenartikel leest over één van de stilste plekken ter wereld, pakt hij zijn koffer en begint hij aan een lange reis.