The Artist & The Pervert (2018)

1 stem

Duitsland / Verenigde Staten / Oostenrijk
Documentaire

geregisseerd door Beatrice Behn en René Gebhardt
met Mollena Williams en Georg Friedrich Haas

Georg Friedrich Haas is een beroemde Oostenrijkse componist en kind van nazi-ouders, zijn vrouw Mollena een gerenommeerde Amerikaanse kink-lerares en een afstammeling van Afrikaanse slaven. Samen leven ze in een publieke kinky relatie waar ze 40 jaar naar hebben verlangd: zij is zijn 'slaaf' en muze, hij is haar meester. Een combinatie die veel mensen triggert over kwesties van ras, seksualiteit, politiek en machtsverhoudingen. Deze film documenteert hun leven tussen perversie, kunst, liefde en radicale zelfbeschikking.